torsdag 27 januari 2011

Bumbo sökes till söt flicka

Var en sväng till IKEA i går och köpte haklappar till Maysan. Jag var ju där förra veckan men då var de slut, det är ju typiskt när man åkte dit för just det. Men nu fanns de iaf.
Mötte upp Sanna och hennes Moa som fyller 4 år i februari. Vi lämnade in Thea och Moa på Småland, så fick vi en timme att vandra runt lite på. När vi hämtat dem gick vi upp och åt köttbullar,efter det så fikade vi i 5 kronors cafét. Underbart ställe, var annars kan man få fika så billigt?

I dag är jag hemma eftersom Thea är dunderförkyld, så min promenad med Caroline och Leo blev inställd. Sitter istället och letar efter en Bumbo- stol till Maya på Blocket. Helst vill jag ju slippa åka för långt och så ska det vara ett rimligt pris.
Hon behöver verkligen en sådan det är lite si och så med hennes utveckling när det gäller det mesta. Det går framåt men det går långsamt( långsammare än andra).

Har varit i simhallen och försökt att bada upp de gånger jag har kvar på mitt klippkort som går ut i morgon, har 5 gånger kvar, hur ska det gå ihop. Får gå i kväll ochsen se om min mamma kan ta barnen i morgon en stund så jag kan gå och simma.
Får jobba på med min att- göra- lista i stället, sååå trist och det värsta är att vika tvätten för den tar aldrig slut.

1 kommentar:

Ullen sa...

Nej den där tvätten, jag håller också på med det jämt tycker jag... och du har ju ännu fler barn, säkert inte mindre tvätt för dig ;)

Kramar