torsdag 10 februari 2011

Maya 9 månader idag!!

Oj vad tiden går fort. Jag kan inte fatta att det redan gått 9 månader sedan hon föddes.
Idag är det dags för mätning och vägning på BVC.
Mormor kommer och passar Thea som är jättehostig, igen.

Vi har bokat en stuga i Grönklitt några dagar under påsken tillsammans med en familj på vår gata, deras äldsta barn går i Emma och Vilmas klass och deras yngsta dotter är 2 år äldre än Thea går på samma avdelning på dagis som henne. Hoppas att det finns snö kvar då. Det var en jättefin stuga vi hittade med plats för 10 personer............
Oj nu är lillfröken gnällig......

3 kommentarer:

WWmor sa...

Grattis maya i efterskott!

Grönklitt, där var vi förra året i mrsa. Helt ok ställe, men backarna är ju inte superlånga, men i svenska fjällen förrutom Åre är det ju sås.
och där har de ju också Björnparken, tigrar och enda stället i sverige som har Isbjörnar!! Kan man ju gå till, ligger precis bredvid, om man vill bort från backarna lite..
Tyckte det var ett jätte bra ställe med barn. backarna är helt ok enligt mig.. Jag skulle gärna åka tillbaka!

Hur ser det ut, håller sig Maya frisk till tisdag (operationen) tror du.. ?

Kramis

Ullen sa...

Ja min lilla (stora) tjej blir ju hela 1 år om en vecka... Ofattbart ! Hon går på som attan nu och idag började hon testa springa lite för första gången, hon vill hinna med storebror som förflyttar sig så fort från rum till rum ;)
Kul med en liten påskresa, hoppas ni får toppenväder ! Orsa Grönklitt är helt ok för en barnfailj, jag har ju sålt mycket resor dit bland annat på mitt jobb innan jag flyttade till Sthlm.

KRAMAR Ullen

WWmor sa...

Hej hej!! Nu önskar jag ett uppdatering!! Hur går det med lillatösen?? är hon opererad än?

kramen..